mandag den 24. maj 2010

Im back! :D

jeg er tilbage!
jeg har faktisk ikke lavet noget specielt idag(: - <3 jeg har siddet på computeren de sidste 4 timer? O.o men øhm... der var en god grund! xD jeg spillede Hangman med Lauren ( gæt hvem der liii vandt?) og så har jeg kigget lidt på Online Shopping(: og jeg må sige at de har noget i H&M Online shop! Fandt en meget lækker top (ifølge migselv) og den koster kuuuun 39,50 ,- kr! Thats whaat i call shopping :D ellers har jeg siddet og redigeret billeder lidt(: frem og tilbage. stille og roligt!
Puha... skole imorgen.. Henrik! jeg orker dig ikke din Torsk, og fik du forresten tatoveret den skema? for jeg gør det ikke:D tro på det! hmm .. Lektier overalt. må nok se at komme igen.
thats all for now!(:
XOXO Cupcake!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar