søndag den 23. maj 2010

Ih hvor jeg glæder mig til Karameldag xD

hvordan kan man ikke glæde sig til det? dagen nærmere sig, og der er 5 dage end
nu!
jeg får sikkert såå meget Vand af Niende klasserne! men jeg fortjener det sikkert xD som altid :b

men så er der vel også en negativ side af den dag! man tænker "Fuck! man kommer fandme til at savne alle de dejlige mennesker som forlader skolen! i; men håber i det hele taget de kommer godt og langt ude i fremtiden... det håber jeg vel på alle 9. klassers Vegne (:

hmm... kort update om hvad jeg laver(: ! Ser en vis person sove... Navn må ikke nævnes :D :b drikker Faxe Kondi og hører Musik! Senere ved 17:00 tiden ud og løbe de 10 km jeg har sat som mål, næsten hver anden dag! Jesus ... <3


Det var vel Alt for nu ..? (:

xoxo Cupcake! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar